Известие

Collapse
No announcement yet.

Скъсан въздуховод, jtd!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Бях малко на биричка и накарах моята девойка да дава малко газ на свободна и аз наблюдавах, омазах обилно с пяна от веро и наблюдавах:
    - при 2000 оборота няма нищо, никаква промяна
    - при 2500 оборота мехурче се надува от въдуха
    - при 3500 оборота пяната се изтрелва.
    15мм е дължината на процепа, от горната част е. Ще пиша развитие по темата, сега набирам инфо за решението!
    Едно аверче с такава алфа, работи в сервиз и го гледа и ми препоръча да го увия едно специално тиксо, показа ми го и каза къде да го намеря. 3 см е широко, отгоре изолир в черно, че тиксото е сиво!
    sigpic
    Gulfstream G650 with Italian design...

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
      Бях малко на биричка и накарах моята девойка да дава малко газ на свободна и аз наблюдавах, омазах обилно с пяна от веро и наблюдавах:
      - при 2000 оборота няма нищо, никаква промяна
      - при 2500 оборота мехурче се надува от въдуха
      - при 3500 оборота пяната се изтрелва.
      15мм е дължината на процепа, от горната част е. Ще пиша развитие по темата, сега набирам инфо за решението!
      Едно аверче с такава алфа, работи в сервиз и го гледа и ми препоръча да го увия едно специално тиксо, показа ми го и каза къде да го намеря. 3 см е широко, отгоре изолир в черно, че тиксото е сиво!
      Казва се бандираща лента! Временно решение е определено докато си купиш новия маркуч!
      156 2.4JTD 136+ PS

      Comment


      • #18
        Еми ще я карам полека до четвъртък, тогава чакам маркуча, решено е! Като смъкна стария ще го огледам и ще пиша!
        А за лентата не е такава, тиксо си е, не му поня името, сиво на цвят е, Duck Tape на английски, мн здраво тиксо, може би едно от най здравите! Позлвал съм го в САЩ и съм увивал неща подложени на висока темп. Има снимки в гугъл!
        Last edited by rusiq86; d.m.y г., 00:53.
        sigpic
        Gulfstream G650 with Italian design...

        Comment


        • #19
          Високо волтово самовулканизиращо тиксо на Теси за 5-6 лв.Става перфектно.Поема разширенията на маркуча кокато торбината е натоварена.А не на място както ти си пробвал.И ще продължава да се цепи.С лекоплласт съм пробвал но след време от топлината почва да се разтича лепилото и лека полека се отпуска от многократните надувания на маркуча.Е зависи и как караш.Но с тази лента аз лично карах 7-8 месеца и не мръдна.Бях си и поръчал оригинален маркуч преди 2-3 години с поръчката и отстъпки беше 80 лв.
          CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
          Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500

          Comment


          • #20
            Да да, тиксо и после го омотаваш с авто-тел и забравяш...
            Сериозно: всичко, различно от нова тръба или ъпгрейд на системата с метални тръби е временен компромис. Мислиш ли, че за една измислена гумена тръба ще ти искат над 100 лева ако става с тиксо/маркуч/магнитна наколенка..? Замисли се, че щом се е цепнало там, явно му е дошло времето и дори и да го затапиш някакси, ще се сцепи на друго място и т.н... Не са за побългаряване тия коли

            Comment


            • #21
              Дам утре го чакам новият маркуч, ще го поставя. Ще разгледам стария подробно. А с какво се чисти тая мастия отвътре!?
              Днес видях маркуча на това приятелче, и без майтап, няма никакви грижи вече 6 месеца, гледах го ок си е! Но не исакм такива изпълнения по моята кола, затова е форума да получиш мнения, за което благодаря!
              Last edited by rusiq86; d.m.y г., 19:06.
              sigpic
              Gulfstream G650 with Italian design...

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
                Дам утре го чакам новият маркуч, ще го поставя. Ще разгледам стария подробно. А с какво се чисти тая мастия отвътре!?
                Днес видях маркуча на това приятелче, и без майтап, няма никакви грижи вече 6 месеца, гледах го ок си е! Но не исакм такива изпълнения по моята кола, затова е форума да получиш мнения, за което благодаря!
                С обезмаслител
                Тей тей си почнал свали и кулера и го почисти!
                156 2.4JTD 136+ PS

                Comment


                • #23
                  В Русе е -15, малко ще ми е гърч да го махам да го чистя..на пролет съм замислил освежаване на предна броня и джанти летни. Тогава може и това да направя!
                  sigpic
                  Gulfstream G650 with Italian design...

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
                    В Русе е -15, малко ще ми е гърч да го махам да го чистя..на пролет съм замислил освежаване на предна броня и джанти летни. Тогава може и това да направя!
                    Е точно щом ще сваляш броня ще почистиш кулера и двата маркуча защото до тогава и новия ще е нацапан в масло
                    156 2.4JTD 136+ PS

                    Comment


                    • #25
                      Колеги,а с пвц тръба дали ще стане да се замени,че тя поне лесно се огъва?Някой има ли представа колко ще струва смяната с изцяло метална тръба и къде извършват подобна манипулация,и за каква цена де?
                      Alfa 156 2.4 136 hps

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от rusiq86 Покажи съобщение
                        Давайте предложения колеги...
                        Нов - да ти е мирна главата ...

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от darad Покажи съобщение
                          Колеги,а с пвц тръба дали ще стане да се замени,че тя поне лесно се огъва?Някой има ли представа колко ще струва смяната с изцяло метална тръба и къде извършват подобна манипулация,и за каква цена де?
                          Колега намери някоя ауспусджииница или някаде където правят CO2 заварки вземи си подходящи тръби и колена и отиди да ти направят заварките на място
                          AR 156 2.4 JTD 98' RED ~200 bhp - EX
                          Seat Toledo 1L 1,9 TDI EX
                          AUDI A4 Avant B5 1,9 TDI ~150 H.P Quattro

                          Comment


                          • #28
                            Това трябва да се направи от тънкостенна тръба и заварките са много важни.Всичко от вътрешната страна трябва да е заоблено и да няма ръбове.Така че не е толкова лесно.Да няма съпротивление на въздуха който надува турбината.За горната труба над кулера към двигатела преди 2години ми искаха около 130 лв от неръждавейка тънкостенна с аргонова заварка.
                            CUORE SPORTIVO 164 +,156 2.4 TI +++, 159 TI +++,Alfa Romeo Arna 1.3 TI
                            Fiat Uno Fire,Fiat Tipo Gran Turismo,Fiat Bravo, Fiat Grande Punto, Fiat 1500 Lunga,Fiat 850,Fiat 1300/1500

                            Comment


                            • #29
                              Колеги аз имах същия проблем. Намирате от някъде един дебелостенен термосвиваем шлаух 70мм диаметър. С пистолета за горещия въздух се свива до размера на маркуча. Карам така от 2 месеца и за сега нямам проблеми. Преди това опитвах с такава армирана лента, но с нея не става нищо понеже се разлепя от температурата, а там има такава и тя е висока. Налягането също е голямо. Моя термосвиваем шлаух е около 3-4мм дебел и определено държи на налягане. Ще го намерите в магазини за електро материали (промишлени) за кабели с голямо сечение.

                              Определено обаче обмислям вариант с нераждаема тръба или алуминиева малко по-напред...
                              sigpic
                              166 2.4 JTD 20V 175hp. - от 2016
                              ex. 156 2.4 JTD - от 2009 до 2016
                              ex. 145 1.6 TS - от 2006 до 2015 | ex. Alfetta 2.0 - от 1992 до 2007

                              Comment


                              • #30
                                Днес пристигна новият въздуховод, елементарно се маха стария и поставя новия.
                                Снимах малко. Пластмасата около калника, тази над маркуча се налижи да я преправя малко, за да не опира в тръбата. Ъгълът на двете тръби на чупката беше малко различен, независимо, че беше за този модел двг. Съвсем малко различен.
                                Но определено 130 лв за метална е мн добра оферта, в сравнение с оригиналната която струва 90-100!
                                Когато махнах стария, вътре беше мн чиста, нито сажди, нито масло, страхотно направо!
                                Благодаря на вс за отговорите!
                                Attached Files
                                sigpic
                                Gulfstream G650 with Italian design...

                                Comment

                                Working...
                                X